WELCOME!!!!

ENGLISH BLOG

Hi everybody! Welcome to the English blog of Aqua Alba school. In this blog, we want to show you the work the students do in the English class. I hope you like it! You can leave comments!!


Hola a tothom! Benvinguts al blog d'anglès de l'escola d'Aqua Alba. En aquest blog, volem mostrar-vos el treball que fan els alumnes a les classes d'anglès. Espero que us agradi!!Podeu deixar comentaris!

dimarts, 5 de juliol del 2011

Holidays!!!!!

Dear students I know the year is over and you're on holidays but I hope that at any moment, you can have a look to the English blog to see you in the last show. Remember??The last day of the course you sang a very emotive and beautiful song "Whatever" by Oasis. You did it really well, I was very impressed and you made me feel really proud of you!!Even I already was proud of everyone!!

I want to tell you that those two years I have passed in Gualba ...they've been really special for me. The wonderful group of teachers and people behind them, the very polite and lovely students, the warmful and talkative parents...every one of you made me feel very comfortable, happy and apreciated!!Within those two years I've learnt form all of you in very difernt ways and that makes me grow as person and as a teacher. Thanks a lot!!!This is NOT a bye-bye because I'll come back to visit you as soon as I have a day off and...meanwhile I'll be watching you through the blog! I hope you never forget how much fun we had teaching and learning English cause I won't!!We'll see you soon I hope!

Nice holidays!!!

Your English teacher:  Beatriz Escudero



Estimats alumnes ja se que l'any ha acabat i qu ara esteu de vacances però espero que en un moment que tingueu, li pogueu fer una ullada al bloc d'anglès per a veure-us a l'últim espectacle. Recordeu??L'últim dia del curs vau cantar una cançó molt bonica i emotiva "Whatever" d'Oasis. HO vau fer realment bé, estava molt impressionada i em vau fer sentir molt orgullosa de vosaltres!!Encara que ja estava orgullosa de vosaltres!!

Vull dir-vos que aquests dos anys que he estat a Gualba...han sigut molt especials per a mi. El meravellòs equip de mestres i les persones que hi ha darrera, els molt educats i carinyosos alumnes, els propers i conversadors pares...cadascú de vosaltres m'heu fet sentir molt còmode, felíç i apreciada!!En aquests dos anys he après molt de tots vosaltres i de maneres molt diverses i això m'ha fet crèixer com a persona i com a mestra. Moltisimes gràcies!!!Això NO és un adéu perque tornaré a visitar-vos quan tingui un dia lliure i ...mentrestant us veuré a través del bloc !!Espero que no oblideu mai com de bé ens ho hem passat aprenent i ensenyant anglès perque jo no m'oblidaré!!Fins aviat!!!

Bones vacances!!

La vostra mestra d'anglès: Beatriz Escudero






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada